08 December 2007

Another fill in the blanks..

Adeh migraine-nyer. Ku masih lagi dalam fasa cooling down tapi terus di-stimulate utk terus bekerja. Tahap plateau kegilaan aku terus berpanjangan. Aku takleh selitkan aktiviti tambahan di celah-celah jadual harian, tu satu kelemahan. Kalau ade kerja je, konfem mende tu akan menyebabkan pertambahan aktiviti. Kalau aku sepatutnya tidur kul 12, maybe jadi kul 2.



Usah dipelikkan, kerana mende nie mende biase. Sebenarnya ade banyak yang nak di-update namun masa membataskan segalanya. Okeh taknak membebel panjang tentang kegilaan aku. Saje je add post baru memandangkan aku tengok tak ter-update dalam masa beberapa bulan nie. Haha.



Okeh berikut aktiviti dalam jangka masa nie;

  • TIBBians02 - still in progress.
  • PERUBATANonline - baru je siap tukar theme forum (90%), 10% lagi dalam proses penukaran tab2 dan banner. Next, PIXED CLASS akan itambah ari masa ke semasa.
  • AJK Program - dapat tempahan utk AJK Introduksi ape ntah 14hb nie. Maybe aku wat kelainan dengan mencuba presentation bentuk video. Hehe (MAYBE).
  • Training - After Effects. Dalam proses belajar lagi. Oleh sebab dah ade basic Photoshop, sume nie senang jer. So dalam proses meng-adapt-kan diri ngan software nie.
  • Study - Exam dah dekat, namun buku belum bukak!!
  • Tonton - Baru je selesai tengok Coffee Prince, dalam proses download 14 Sai no Haha. More information about these series, check kotak kat kanan nie. Atau korang nak aku wat review? Huhu



Pernah tak manusia berlainan jantina ngan korang tetiba bercakap pasal reproduction ngan korang? Tak kira laa tentang haid ke, seks ke, male genital system ke, female genital system ke, proses baligh ke, tak kesah ar. Kalau lecturer or ustaz nak mengajar hukum tue bleh tahan, tapi bebudak cam korang. Aku terkesima kejap bile dak pompuan tanye pasal hukum seks mase haid. Siap citer lagi camne. Banyak pulak dye tanye. So jawab je laa seadanya.



Mesti korang beranggapan "tak malu giler pompuan tue". Tapi kiter kne tengok dari sudut lain - maybe dye rasa senang tanye kat aku. Bukannye aku suke sembang pasal mende tu ke ape, tapi just nak mengajak berfikir - hubungan sesama manusia nie terlalu kompleks. Kadang-kadang rahsia adik beradik sendiri kita tak tahu, tapi rahsia member kita tahu detail-sedetailnye. So fikir-fikirkan sementara aku berfikir nak tulis ape pasni. Haha.



Okeh sementara menunggu post seterusnya, fikirkan situasi di atas sambil merenung quote kat bawah;



Diri kita nie umpama perut. Kalau tak makan makanan berkhasiat, sakit. Kalau makan makanan mengarut pun sakit. Kalau tak makan pun sakit.

[HafizAdam]

0 penghinaan diterima:

 

License

This blog by Muhammad Hafiz Adam is official website of Creative Designer and licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 2.5 Malaysia License.

You're free to Share (copying, distributing and transmitting) and to Remix (adapting the work) under the following conditions:
a) Attribution;
You must attribute the work by linking back to this blog pr anything similar (but not in any way that suggests that I endorse you or your use of the work).
b) Noncommercial;
You may not use this work for commercial purposes.

Categories

~AkuDarahAnakMalaysia~ Copyright © 2009 Community is Designed by Bie Blogger Template