25 December 2007

Ku Doakan Mereka Bahagia

Alhamdulillah akhirnya bleh jugak bukak GooGle. Entah pesal, tenet kat CC aku nie takleh bukak GooGle. So Lame jugak laa aku tak membukak blog nih. Sebenarnya banyak yang nak dicerita. Dari hacker, kepada gosip sensasi antara aku dan dia. Tapi nanti je laa ekk.

Kali nie aku cuma nak menge-post dua karya member aku. Saje je untuk tatapan kita semua. Terimalah..




Nie video yang dirakamkan pada hari Khamis, 20 Disember yang lalu. Mase tue tengah hujan so Member aku si Sufwun tuh suh aku wat aksi lucah tengah hujan so, layan je laa..

Okeh seterusnya syair respon daripada Presiden Gen6_MdCairo kepada jawapan aku - YA BETUL! sebagai menjawab gosip2 yang sedang hangat di status YM sekarang nie. Dengarkan syair yang berjudul:

KU DOAKAN MEREKA BAHAGIA

JPA_saif: biarlah diriku terluka pedih
JPA_saif: menanggung rasa yg teramat sedih

JPA_saif: jiwa menahan siksaan diri
JPA_saif: ditinggal si gadis puteri
JPA_saif: aku perlu sedar diri
JPA_saif: diri hanya sorang dari bumi
JPA_saif: bermimpikan gadis bidadari
JPA_saif: biar diri keseorangan lagi
JPA_saif: walau cinta sehebat mentari
JPA_saif: terpadam oleh kayangan puteri
JPA_saif: sakit diri tak tahan lagi
JPA_saif: bila cinta ditolak begini
JPA_saif: hanya tuhan tahu pedih ini.
JPA_saif: smg aku pulih kembali
JPA_saif: mencari gadis bumi
JPA_saif: walau tak sebaik kayangan puteri
JPA_saif: dapat melepaskan rasa rindu ini.
JPA_saif: smg aku dapat cari pengganti
JPA_saif: hanya Allah dapat ku harapi
JPA_saif: cintaMU tetap ku ratapi...
JPA_saif: niat ini menggunung tinggi
JPA_saif: agar dapat kutemu gadis hati
JPA_saif: menemani diri hidup semati
JPA_saif: agar ianya kekal abadi...
JPA_saif: saif...cairo 12.03 pg 25 dis 2007


Namun begitu suka aku jelaskan disini bahawa sebarang gosip yang ada, jangan sesekali percaya kerana ianya adalah suara syaitan pikor yang muncul akibat perbuatan kita sendiri lalu diputarbelitkan. Lain kali aku cerita gosip ape beserta gambarnya sekali.

Akhir kate, memandangkan exam dah nak dekat, selamat stadi sumer, moga diberkati Allah, dapat jawab dengan tenang, demi kejayaan kita dalam exam mid-year kali nie.

Alang-alang digosip, biar sampai dikeji
[HafizAdam]


0 penghinaan diterima:

 

License

This blog by Muhammad Hafiz Adam is official website of Creative Designer and licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 2.5 Malaysia License.

You're free to Share (copying, distributing and transmitting) and to Remix (adapting the work) under the following conditions:
a) Attribution;
You must attribute the work by linking back to this blog pr anything similar (but not in any way that suggests that I endorse you or your use of the work).
b) Noncommercial;
You may not use this work for commercial purposes.

Categories

~AkuDarahAnakMalaysia~ Copyright © 2009 Community is Designed by Bie Blogger Template