31 January 2010

Let's Celebrate Valentine Day

Februari menjelma lagi. Semalam baru sahaja selesai exam Pharma yang rasanya dah gila menyebut semua nama Drugs yang entah dari mana mereka dapat idea untuk dinamakan. Sebenarnya saya tidak Schedule apa-apa post maka terpaksa menulis untuk memastikan pelawat tidak melarikan diri? Haha


Sumber: The Star

Kreatif skil manusia zaman sekarang. Sangat menakjubkan. Mungkin saya perlu menelefon adik saya untuk bertanya samada beliau akan menyertai kempen ini atau tidak. Ataupun mungkin beliau tidak teruja berbuat demikian kerana beliau tidak mempunyai boyfriend. Haha.

Malangnya "No-Panties Promotion" ini mungkin gagal dilaksanakan di universiti-universiti Mesir kerana ketika itu (14 Feb) kami semua sedang bercuti Winter Break. Kepada penganjur, maaf kerana kami tidak menyokong usaha anda.

Tidak mengapa, buat rakan-rakan di Malaysia, jangan lupa untuk tidak memakai panties 14 Februari ini. Yeah~ Mesti havoc.

Bandingkan kempen Valentine Day ini dengan kempen yang dianjurkan iLuvIslam: Say NO to Valentine's Day. Tidak ada class langsung kan? Siapa yang nak join kempen sebegini? Wakaka~ *sarcasm*

Jangan lupa menyertai pertandingan ini. Bukankah anda semua Designer yang hebat? Langganan majalah itu sebenarnya hadiah paling hebat saya pernah, dan masih bayangkan serta impikan. Siapa tidak inginkan buku dihantar secara percuma ke rumah mereka? =)



Baru-baru ini saya terjumpa sesuatu yang baru mengenai Google Analytics. Selepas exam saya post-kan. Fungsi ini membolehkan saya meletak iklan di blog ini dengan bayaran per click. Mereka yang menggunakan Nuffnang pasti tahu istilah ini: Cost per Click. Nantikan. =)

Jom usaha untuk Mikrobiologi 3hb ini. Jangan lupa melayan album terbaru Girl's Generation - Oh! xD



4 penghinaan diterima:

Eng Einy on January 31, 2010 at 5:12 PM said...

Jangan la Allah turunkan azab kat Malaysia 14 feb nanti..amin

anor said...

aikk bimbang pelawat melarikn diri? heheh.. bukan ke nk mngurangkn bilangan pelawat blog nih.. wakaka

anor said...

btw, kempen 'bare your love' a.k.a. no-panties promotion itu sgtlah mnggerunkn dn mmualkn.. aduyai mmg kreatip tahap gaban yg mmbinasakn sungguhhh..

Anonymous said...

completely B.O.D.O.H...pnyer kmpem...

 

License

This blog by Muhammad Hafiz Adam is official website of Creative Designer and licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 2.5 Malaysia License.

You're free to Share (copying, distributing and transmitting) and to Remix (adapting the work) under the following conditions:
a) Attribution;
You must attribute the work by linking back to this blog pr anything similar (but not in any way that suggests that I endorse you or your use of the work).
b) Noncommercial;
You may not use this work for commercial purposes.

Categories

~AkuDarahAnakMalaysia~ Copyright © 2009 Community is Designed by Bie Blogger Template