25 June 2009

PERUBATAN-Today

Post simple mimple. Sekadar pemberitahuan sahaja.

Semalam telah dilancarkan PERUBATAN-Today sebagai bahan fitnah terbaru, hehe.



Tujuan saya membuat blog tersebut hanya untuk bacaan santai dan latihan menulis sambil gelak-gelak seorang diri kemudian membaiki apa yang patut. Bukannya untuk menimbulkan isu ek. Sebarang berita PERUBATANonline yang saya rasa isunya ada tapi sensitif untuk dimasukkan, saya akan update di situ dengan tokok tambah yang keterlaluan. Hehe sape suruh PERUBATANonline di bawah kerajaan kan?

Semalam promosi public dengan berita Remy Istikharah Sebelum Pulang hanya sebagai teaser sahaja, supaya korang frust takleh baca update seterusnya (konon-kononnya). Haha. Maka sila jangan buzz saya suruh invite sebagai reader blog tersebut.

Setakat ini hanya seorang gadis comel sahaja yang saya invite sebab saya sayang beliau. Wakaka. Dan saya tak bercadang untuk public-kan balik kerana manusia punyai hati dan mulut. Yang disebut dalam entry terasa hati, manakala yang membaca pula pot-pet pot-pet bersembang seolah-olah berita dalam tu benar. Tak membaca Disclaimer langsung. Haih sia-sia saya tulis.

Mereka yang menunggu hapdet blog ini, sori. Saya terasa sangat malas + kering idea untuk menulis. Sila tunggu hingga 4hb Julai, mungkin saya akan kongsikan video best sepanjang keluarga Aman di sini (kalau ada).

Dan dalam proses untuk satu penulisan kreatif. Haha kalau best, saya publishkan. Lama tak menulis. Saya rindukan Cikgu Raina atau Teacher Salmi untuk mengutuk penulisan saya. Asyik menulis Function of Growth Hormone je, kekadang menulis berita atau cerita pun best gak. Haha.

SNSD bakal mengeluarkan second mini-album. Tak sabar rasanya. Wakaka. Teaser Tell Me Your Wish (Genie) sahaja menampilkan konsep lebih matang berbanding Gee yang lebih bersifat kecomelan. Full song is out, dan menunggu MV plak. Kwang3 takde kaitan. Abaikan.

Download Khabar Pemergian mencapai 95 download, manakala view di YouTube mencapai 3,250+. Saya harap satu hari nanti YouTube membuat sistem Pay-to-View, boleh kaya seyh. Al-Fatihah untuk Ammar. Akhir-akhir ini saya belum boleh menonton balik video tersebut. Kalau tidak, saya tak boleh menyengal seperti ini.

Hidup terasa boring, kering gersang tanpa arah tujuan. Mungkin tiba masanya saya pulang ke sisi-Nya. Mungkin.

=)

15 penghinaan diterima:

Anem Arnamee on June 25, 2009 at 3:35 AM said...

salam..

dalam panjang2 entri perubatan on9 ni. tertarik tnye satu soalan jer~ sapekah gadis itu. ekeke..

p/s:gurau jer.. tumpang lalu ea..;p

syidi on June 25, 2009 at 12:50 PM said...

dinmat,aja r cane nak wat banner cenggitu..SweetTravel perlukan banner ni..asas2 skit tu da ade..

word verification kali ni gatee..ntah pape

Eng Einy on June 25, 2009 at 2:20 PM said...

siot! siot! siot!

naseb baek kau adelah seorang denmat..kalo orang lain,memang aku dah lempang2kn aje~

c's on June 25, 2009 at 4:13 PM said...

Nak pulang ke sisiNya pun boleh mungkin2 agi

aih~

HafizAdam on June 25, 2009 at 4:39 PM said...

Arnamee:
yg tuh biarlah rahsia, tee hee~
hanya saya, dia dan Allah yang tahu.

Shidi Helwa:
meh aku buat. nak? pas exam nanti.

kakRem:
alaa kakRem, gurau je.

Radin Rahmah:
literally means: die.
seems like you want me to die soon, huh?

c's on June 25, 2009 at 5:31 PM said...

HA is oversensitive!

1st tyme to see ur oversensitivity.. exam will over soon, saba eh~ gudluck anyway~

HafizAdam on June 25, 2009 at 6:07 PM said...

a normal response when a girl he loves wants him to die.
haha

Lady Boss, sape yg oversensitive nih?
haih, saya tanye je...
mane tau kamu sudah fedup dengan kami (HA, Jack, Safwan) maka biarlah kami pergi dulu.
isk3

[SFX: Andaiku Pergi - Mirwana]

Jackster® on June 25, 2009 at 11:20 PM said...

aih jgn kait2 name aku lak

"girl he loves?" haha

Eng Einy on June 25, 2009 at 11:32 PM said...

lovey dovey siot..tak bole blah! hahahaha

haih terang-terangn betol mengaku

HafizAdam on June 25, 2009 at 11:35 PM said...

ini post PERUBATAN-today, truth doesnt matter.
korang nak kate ape silakan.
haha

btw, saya tak mengaku pape.

HE, not ME.
kwang3

alaa kakRem jeles.

Jackster® on June 26, 2009 at 6:01 AM said...

haha udah2 la tu denmat, sian gile da kat radin tu, kalo ko btol2 suke p la jmpe abg muhaimin ke, abg syazwan, um ngan syidi xya ar kot die xkn layan =D

syidi, aku nye verification code coldows haha

syidi on June 26, 2009 at 7:12 AM said...

@jack: klu ko jumpa aku,mmgla aku xlayan..ko kan xsunat lg..

meh dinmat,aku aja jurus pertama teknik "Simpulan Hati Kekasih Ver 1.0"


word verification: exyante

Jackster® on June 26, 2009 at 11:47 AM said...

jgn blaja dengan syidi, bahaya, die ade syndrome yg pelik..

meh blaja dgn aku meh haha

Anonymous said...

hahahah... adoi, pokdi makin sengal la..
aku x sangke ade kawan2 sengal camni
(jack,pokdi,dinmat..rem pon masuk gak) hahaha adoi2.

Eng Einy on July 1, 2009 at 6:59 PM said...

woi selambe ngate akoo..derga ah sengal.

pokdi tu pas kawen , perangainye makin menjadi2..

aih nk suro Madam Alia g cubet cket ni.aha

eh betol ke jck belom ***** ? keh2

 

License

This blog by Muhammad Hafiz Adam is official website of Creative Designer and licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 2.5 Malaysia License.

You're free to Share (copying, distributing and transmitting) and to Remix (adapting the work) under the following conditions:
a) Attribution;
You must attribute the work by linking back to this blog pr anything similar (but not in any way that suggests that I endorse you or your use of the work).
b) Noncommercial;
You may not use this work for commercial purposes.

Categories

~AkuDarahAnakMalaysia~ Copyright © 2009 Community is Designed by Bie Blogger Template