22 March 2010

Blog Ini Blog Lucah?

Saya memeriksa Google Analytics dan menemui keyword lucah yang sangat banyak dalam pencarian Search yang membawa mereka ke blog saya. Maka saya senaraikan 20 keyword yang menarik yang mungkin perlu disenaraikan semula supaya lebih ramai yang menemui blog ini. Wakaka.



1. sex jiring
Sekolah saya SMKA Tok Jiring. Tapi tidak pernah pula terdengar kes-kes seks. Adakah sekarang sudah berleluasa? Ini sangat memalukan, lebih-lebih lagi sekolah SMKA. Mungkin perlu saya melawat sekolah lama untuk maklumat lanjut.

2. seks ganas
Manusia ini pasti sukakan seks ganas sehingga mencari keyword seperti ini. Blog ini bukan blog keganasan. Blog ini untuk suka-suka dan karutan. Mungkin juga keganasan dalam kelembutan. =P

3. sedapnya dirogol
Adakah manusia ini sedang meluahkan perasaan ketika dirogol? Kalau tidak, bagaimana beliau tahu dirogol itu sedap? Atau sebenarnya "dirogol" itu sejenis makanan? Sebagaimana "tahi itik" itu sejenis kuih, mungkin juga "dirogol" itu sejenis kek. Jika ya, saya juga teringin merasa. =)

4. sakit puan
Keyword ini pasti kerana eBook Persoalan Sakit Puan yang saya post-kan dahulu. Dapatkan sekarang!

5. position seks
Saya berharap agar manusia yang Search keyword ini adalah mereka yang telah berkahwin ataupun akan berkahwin sebentar lagi. Yang memelikkan adalah keyword ini sebenarnya tidak perlu dicari di Google! Kalau tidak, larangan lelaki dan perempuan berdua-duaan tidak akan wujud untuk lelaki yang innocent kerana mereka tidak tahu tentang seks. Tetapi larangan tersebut tetap ada, sebab seks itu satu refleks! Haih~

6. pengaruh filem lucah
Yay~ Keyword ini pastinya merujuk kepada Pengaruh Bahan Lucah Ke Atas Tabiat Seks Pelajar. Saya memohon maaf sekiranya anda sedang membuat assignment kerana entry tersebut gagal membantu anda. =P

7. pelajar seks
Wah, masalah sosial semakin menjadi-jadi sehinggakan pelajar boleh dikaitkan dengan seks dalam keyword Search. Sungguh menakjubkan! Tidak hairan banyak anak luar nikah sekarang. T__T

8. teman sebilik lelaki
Saya merasakan manusia ini sebenarnya merasa bimbang dengan gejala Gay. Ataupun manusia ini seorang perempuan yang baru berkahwin dan bakal menerima teman sebilik yang baru berjantinakan lelaki. Nasihat saya, sama jantina atau berlainan jantina, kedua-duanya sama sahaja cara layanan. Tak perlu bimbang okay. XD

9. camne nak mengorat
Anda tersilap blog. Saya tidak reti mengorat. Mungkin pembaca boleh berikan sedikit tips?

10. tukar pasangan
Sekiranya anda bertukar pasangan study, ianya sangat bagus. Membantu dalam mendapatkan skil-skil study yang berlainan. Teruskan usaha.

11. anti couple
Kenapa mesti anti-couple? Couple itu bagus secara Islamik.

12. aku nak bakal isteri aku sopan santun
Sudah saya katakan, perempuan di luar sana perlu belajar bersopan santun kalau nak bergelar "bakal-isteri". Setelah bergelar "sudah-isteri", bolehlah dibuang kesopanan dan kesusilaan tersebut. XD

14. apa itu lucah
Mengikut kamus dewan, lucah itu bermaksud "tidak sopan". Maka tidak bersopan santun itu adalah lucah!

15. baca novel lucah
Mungkin saya boleh pertimbangkan di masa hadapan untuk menulis sebuah cerpen lucah. =P

16. budak medic kawin awal
Orang kata Medical Student bila dah jadi Medical Doctor, saham mereka naik menyebabkan ramai yang inferior untuk masuk meminang. Tapi bagi saya, Medical Doctor samada ego jual mahal tak nak kahwin sebab lelaki yang masuk meminang cuma drebar bas, ataupun selalu bertangguh dengan alasan nak belajar. Maka sebab itu menjadi anak dara tua tak laku. Haha

17. cerita seks panas read cerita seks panass
Sekarang musim sejuk. Ramai yang gilakan santapan panas. Kalau panas dari oven memang bukan di sini tempatnya. Sila keluar. Terima kasih.

18. data peribadi kim bum
Saya tahu saya handsome seperti Kim Bum, tapi ini bukan blog beliau. Blog beliau di sini. Harap maklum.

19. filem indon berunsur sex
Ya! Saya sokong! Boikot Indon! Filem Islamik pun berunsurkan seks!

20. kali pertama disentuh suami
Kalau baru berkahwin, baguslah. Bermakna kamu berdua amat menjaga perhubungan.
Kalau sudah lama berkahwin, sila dapatkan khidmat kaunseling.



Ini sungguh menarik. AkuDarahAnakMalaysia sememangnya blog lucah! Disebabkan itulah ianya sungguh tidak sopan.

Ada banyak lagi keyword yang menarik, tapi mungkin di lain waktu. Teruskan berkunjung ke sini dan klik iklan-iklan yang disiarkan. Yay~

p/s: perlu study. blog ini perlu dibiarkan bergua.

4 penghinaan diterima:

♥ Izni ♥ on March 23, 2010 at 6:25 AM said...

sakit perot tergelk bace post kali ni..huhuhu

anor said...

kahkahkah..
nyaris2 trcekik epal hijau yg sdang dkunyah dek kerana trgelak sakan bace post nih.. esp yg no. 3, 6, 10, 12, 20.. adehhss

+a'JeM- said...

terbaek dr ladang.. wakkaka

Anonymous said...

Haha.... Data peribadi.... Cm buduh je data-data peribadi... Benda tah data- data ni... Msti kerja pompuan yg gile korea nk mpus ni....

 

License

This blog by Muhammad Hafiz Adam is official website of Creative Designer and licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 2.5 Malaysia License.

You're free to Share (copying, distributing and transmitting) and to Remix (adapting the work) under the following conditions:
a) Attribution;
You must attribute the work by linking back to this blog pr anything similar (but not in any way that suggests that I endorse you or your use of the work).
b) Noncommercial;
You may not use this work for commercial purposes.

Categories

~AkuDarahAnakMalaysia~ Copyright © 2009 Community is Designed by Bie Blogger Template