18 April 2008

Fikiran Songsang

Kali nih saya tiru tajuk sahabat saya yang disayangi iaitu nawfaS aka pemenang. Sebenarnya takde kaitan pun. Saje je letak. Haha.



Tahukah anda bahawa exam telah bermula 6 April yang lalu? Saya dah letak banner besar bapak gile babi kat atas tuh, malah dah pernah sebut dalm post sebelum nih - ISK: First Timer. Kalau tak nampak jugak, memang nak kena kuda! (ayat Cikgu Zul). Post pasal jadual exam dah ramai orang tulis. Jadi saya hanya copy paste dari blog madsha jadual nih:



Praktikal(Amali)
Physiology : 6, 10 April 2008
Histology : 16 April 2008
Biochemistry : 20, 24 April 2008
Anatomy : 6 Mei 2008



Written(Tahriri)
Physiology : 24 Mei 2008
Histology : 28 Mei 2008
Biochemistry : 2 Jun 2008
Anatomy : 9 Jun 2008
Psychology : 12 Jun 2008



Oral(Syafawi)
Anatomy : 15 Jun 2008
Biochemistry : 19 Jun 2008
Histology : 24 Jun 2008
Physiology : 29 Jun 2008




Namun begitu makin banyak pulak kerja-kerja lain yang saya buat. Haha. Tengok blog nih sudah - berapa banyak post tak berguna untuk bulan nih. Takde keje. Nak stadi, malas. Akhirnya bermain tenet.



iLuvIslam pun telah melantik saya dan abgEffy menjadi moderator. Tahniah kepada kami berdua. Hoho. Seronok plak melayan kerenah pengunjung. Agak berbeza daripada PERUBATANonline, kali ini saya bermuamalah dengan manusia pelbagai ragam, umur, tahap kematangan, bangsa, cara pemikiran, dll dsb yang tidak mengenali diri saya yang sebenar. Jadi, terpaksa menggunakan pendekatan lain. Haha.



Musim exam kali ini, saya rasa lagi relax dari tahun lepas. Mungkin sebab saya dah ada komputer malah internet, atau kononnya dah ready untuk exam, entah laa. Hari last sebelum exam baru nak stadi. Ataupun orang kata - peselam tahap kritikal. Hanya stadi sehari pastuh masuk dewan exam. Tak ke keje gile?



Mungkin bila hari last tuh, stress dah gile2 maka hormon dah banyak kuar, otak dah gile2 aktif, senang nak masuk apa yang dibaca - kononnya. Padahal bolehlah sekadar jawab separuh soalan tuh. Huhu. Target tahun nih masih tak berubah - jayyid sudah.





Musim panas nih, lepas isya' dah mengantuk jadi setakat nih dulu. Lain kali mengarut lagi. Post kali nih sekadar nak letak jadual exam tu je sebenarnya. Okeh bittaufiq wa nagah untuk semua member2 serta diri sendiri.



Hakikatnya, cinta itu permulaan sebuah derita. Pergilah cinta, andai itu mampu mengembalikan kebahagiaan.

[HafizAdam]

2 penghinaan diterima:

victoire on April 19, 2008 at 12:14 AM said...

aku tercari-cari mane gambo kondom aku..

HafizAdam on April 19, 2008 at 12:30 AM said...

ceh ngko delete awl sgt..
ak nk link xleh..

xpe2 ak letak gmbr nih..
hohoho

 

License

This blog by Muhammad Hafiz Adam is official website of Creative Designer and licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 2.5 Malaysia License.

You're free to Share (copying, distributing and transmitting) and to Remix (adapting the work) under the following conditions:
a) Attribution;
You must attribute the work by linking back to this blog pr anything similar (but not in any way that suggests that I endorse you or your use of the work).
b) Noncommercial;
You may not use this work for commercial purposes.

Categories

~AkuDarahAnakMalaysia~ Copyright © 2009 Community is Designed by Bie Blogger Template