22 November 2008

Sekitar Hari Pengundian 21 November 2008

Hah, semalam telah berlangsung Hari Pengundian Pemilihan Jawatankuasa PERUBATAN 2008/2009 bertempat di ARMA. Ia juga menandakan berakhirnya tugas saya sebagai Jawatankuasa Khas untuk Pemilihan Jawatankuasa PERUBATAN (JPP).

Oleh sebab ade yang tak puas ati ngan laporan ringkas anak buah saya, Fathiyyah di PERUBATANonline, maka saya datangkan kepada anda video ringkas (malas nak buat pepanjang).




Beberapa manusia yang tiada videonya, sori lah ye.
Samada tak perasan korang datang atau terlepas atau saje je taknak ambik sebab korang tak ensem. Ngeh3.

Dan kepada calon Timbalan Presiden II yang sorang lagi tuh, berani betul dye melarikan diri. Tengok dah cacat video di atas. Ish3. Takpe2, seminggu nih kerja stalker akan dilakukan demi mendapatkan video 15 saat beliau. Ngeh3 tunggu je laa. Berhati-hati di mana jua anda berada (amaran nih).

Lastly, kemalasan membuatkan video ini kelihatan dibuat dengan Windows Movie Maker, walaupun sebenarnya saya menggunakan Sony Vegas. Wakaka.

Last kepada last, tunggu Edisi Khas JPP di lain masa. TQ.

5 penghinaan diterima:

muhammad nazrul syazwan bin kamarul ariffin on November 22, 2008 at 6:17 PM said...

sengal..kejadahnye..[blushing kaler maroon sbb kulit kaler hit*m]

same2 nantikan kuputusannye~~



"aaa~~kak rem~~~" [jeritan kami diakhir tugas]

rem said...

abang warouq..aphal?


siot ah cmne bole x pasan dak dinmat nih candid..khusyuk sgt memangkah

sofi al-muqri' on November 23, 2008 at 2:43 PM said...

power ah video..!!

c's radin on November 23, 2008 at 7:05 PM said...

no doubt.. seorang senior n ketua yang baik.. berbahagialah sesiapa yang menjadi anak buah beliau. walau terpaksa bertahan dengan tembakan n lempangan yang bertalu dari beliau, namun seandainya anda ditembak oleh orang lain, pasti beliau tidak akan membiarkannya begitu sahaja. tahniah2..

HafizAdam on November 23, 2008 at 9:01 PM said...

abgWrq:
haha ensem seyh abgWrq..
~aaa kakRem!!~

kakRem:
biase laa, kitorg terjerit2 histeria bile keputusan kakRem kuar..
same2 nantikan menang atau kalah..

sopi:
video xde power, Allah je yg ade power..
bertaubatlah..

adik radin:
bile mase lak kite melempang?
haha memandai je dak nih..
tembak kang..

 

License

This blog by Muhammad Hafiz Adam is official website of Creative Designer and licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 2.5 Malaysia License.

You're free to Share (copying, distributing and transmitting) and to Remix (adapting the work) under the following conditions:
a) Attribution;
You must attribute the work by linking back to this blog pr anything similar (but not in any way that suggests that I endorse you or your use of the work).
b) Noncommercial;
You may not use this work for commercial purposes.

Categories

~AkuDarahAnakMalaysia~ Copyright © 2009 Community is Designed by Bie Blogger Template