09 February 2009

Iklan Lagi...

Asyik buat iklan je dalam belog nih. Haha sangat bizi dengan keje so masih belum ada masa untuk satu entry yang serius merepek-repek pepanjang bercerita. Lain kali neh~

IKLAN 1: PERUBATANonline
Akhirnya setelah berhempas pulas bersama Jackster, berjaya juga PERUBATANonline v3 disiapkan Cortexnya. Yang tinggal cuma menambah content dan beberapa minor update.

Kali ini perubahan dilakukan pada GatePage, dengan pertambahan 2 subdomain baru: INFOperubatan dan KOMUNITIperubatan. Kepada ahli PERUBATAN skealian, jangan segan-segan untuk register. Banyak ciri menarik telah kami tambah.

Radin Rahmah jangan sedih-sedih, kitorang release awal sikit sewaktu beliau masih entah di mana. Semoga Allah merahmati beliau agar pulang dengan selamat ke pangkuan manusia tersayang~



IKLAN 2: Seminar PERUBATAN Kedua
InsyaALLAH 11-12 Februari ini akan diadakan Seminar PERUBATAN Kedua: Kelahiran dan Kematian bertempat di ARMA. Kepada yang telah mendaftar, tahniah diucapkan. Kepada mereka yang tidak berjaya mendaftar ataupun berada jauh dari Mesir, bolehlah menonton siaran langsung melalui MyMKKK.tv.



Selepas seminar insyaAllah akan disambung projek Luxor/Aswan serta penambahbaikan v3. Juga update belog, huhu.

0 penghinaan diterima:

 

License

This blog by Muhammad Hafiz Adam is official website of Creative Designer and licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 2.5 Malaysia License.

You're free to Share (copying, distributing and transmitting) and to Remix (adapting the work) under the following conditions:
a) Attribution;
You must attribute the work by linking back to this blog pr anything similar (but not in any way that suggests that I endorse you or your use of the work).
b) Noncommercial;
You may not use this work for commercial purposes.

Categories

~AkuDarahAnakMalaysia~ Copyright © 2009 Community is Designed by Bie Blogger Template