24 March 2009

Special Thanx

Jatuh dan jatuh. Saya hanya tersenyum melihat topsitePERUBATAN. Biasalah, blog yang tidak berupdate akan jatuh. Sebagaimana manusia yang tidak memperbaiki diri akan rebah akhirnya. Sama-sama kita muhasabah dan memperbaiki kekurangan diri kita. Kalau bukan sekaligus, sedikit-sedikit.

Post kali ini hanya untuk mengucapkan terima kasih kepada sebiji makhluk yang telah sudi menyumbang kisah-kisah dibawah bersama seketul External Hard Disk. Maaf, saya tak exchange koleksi saya sebanyak saya cilok kisah anda.
Akai Ito
Binbo Danshi
Brother Beat
Hachimitsu to Clover
Hanayome to Papa
Last Friends
Oh! My Girl!
Teppan Girl Akane

Manusia lain juga dijemput membuat trading movie dan drama Asia.

Kepada Pepe yang gila download drama Jepun, Arigatou untuk cerita berikut. Haha. Pasnih kita buat kerjasama lagi neh~
Q.E.D.
Innocent Love
Ryuusei no Kizuna

Pasnih saya nak meng-Offline-kan diri. Mungkin hujung minggu baru update untuk memberi laluan kepada waktu study (macam betul je nak stadi).


Mikhail dah kuar, saya nak tempah melalui Aman Mazian. Beliau bakal pulang ke Malaysia pada 29 Mac ini. Yeay~ Yatta! Hahaha harap-harap mudah dijumpai agar tidak menyusahkan beliau. Thanx Aman.


PERUBATAN Cawangan Mansurah dengan bangganya mempersembahkan Hisbah the Movie. Tapi hanya ada Direct Download aDrive. Maka bersabarlah menunggu giliran untuk download kerana server sedang busy. Nadhir sedang berusaha membuat Mirror tapi dengan saiz yang besar gedabak, saya jangka akan muncul setelah beberapa hari. Setelah saya berjaya download, insyaAllah torrent akan menyusul dan Mirror baru akan dibuat serta PO akan diupdate.

Last but not least, kita saksikan MV berikut. Haha macam siaran TV plak.


__^*Seo In Young - Cinderella*^__
4Shared


3 penghinaan diterima:

[MH] on March 25, 2009 at 12:39 AM said...

sy pon rs nk menjatuhkan diri kat topsite tu jugak.tunggu masa..

DH on March 25, 2009 at 4:20 AM said...

salam...hehe, buat je mana yg dpt...tp study kena utamakan juga...all the best...cayo2 :)
p/s:klu ada crita2 best recommend kat aku...x tau nak download yg mana skarang ni...hehe

HafizAdam on March 26, 2009 at 1:09 PM said...

Fathiyyah Ibrahim:
hehe saya cabar Fathiyyah menjatuhkan dirinya di topsite tanpa membuang code.

Hurul Aini:
ntah r, saya tengok sume cite so takleh nk btau best ke tak. donlod je r sume yg ade kat DA tuh.. haha

 

License

This blog by Muhammad Hafiz Adam is official website of Creative Designer and licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 2.5 Malaysia License.

You're free to Share (copying, distributing and transmitting) and to Remix (adapting the work) under the following conditions:
a) Attribution;
You must attribute the work by linking back to this blog pr anything similar (but not in any way that suggests that I endorse you or your use of the work).
b) Noncommercial;
You may not use this work for commercial purposes.

Categories

~AkuDarahAnakMalaysia~ Copyright © 2009 Community is Designed by Bie Blogger Template