06 December 2009

LUCK 1

Bosan. Entry ini sekadar mempromosi blog atau link yang best. Mungkin boleh dijadikan aktiviti mingguan atau bulanan. 10 link setiap entry. Boleh? Bukan senang nak mendapat promosi percuma daripada blog ini. Dengan kunjungan 300+ pelawat setiap hari, dan anggapan bahawa 10% akan klik link yang saya bagi, anda bakal mendapat 30 pelawat secara percuma. Haha~

Ceh, ingin berbanggakah? Tidak. Kadang-kadang sesuatu link itu sangat best untuk dibaca bagi saya. Sekiranya anda merasakan ianya tidak best, baca dulu. Baru komen.

Sekiranya anda membaca entry ini setahun akan datang, mungkin link di bawah telah expired maka Sorry Sorry je lah neh.

Link Untuk di-cliCK (LUCK)

1. Mari Membaca
Mula-mula sekali mestilah Kempen Membaca. Anda WAJIB klik link ini sebelum meneruskan pembacaan. XD. Saya baru sahaja selesai menghabiskan Biar Betul-betul (HM Tuah Iskandar). Kadar pembacaan yang sangat lambat; 1 mukasurat sehari. Melampau sangatkah? Perlu meningkatkan lagi semangat membaca. Btw, 9 Nyawa sudah ditempah. Tidak sabar rasanya menanti ketibaan novel tersebut. Haha.

2. Kenapa Tiada Tuhan Tidak Logik
Semestinya satu lagi entry bermutu daripada Adam Zainuddin. Agak memeningkan tapi satu isu yang sangat menarik untuk difikirkan. Pemikiran logik dan kritikal.

3. Kebiadapan Spiritual
Saya tidak bermaksud untuk memburukkan sesiapa. Kadang-kadang dalam keghairahan kita, kita terlupa soal beradab. Mungkin sebelum ini pernah kita berlawak dengan hukum atau sebagainya, maka teguran yang diberikan sangat menusuk hati. Mesti baca dan tonton. Ada beberapa link tambahan di bawah entry tersebut maka rajin-rajinlah klik.

4. SeTan Professional
Tajuk program kontroversi daripada PERUBATAN pada Februari ini sempena cuti musim sejuk. Masih dalam pembinaan maka kliklah link ini di minggu akan datang. Waktu ini masih lagi kosong belum diedit.

5. Mencari Diri di Sebalik Nur Kasih
Artikel menarik di sebalik drama Nur Kasih yang menjadi fenomena Malaysia. Baru sahaja tamat 26 episod minggu lepas. Bak kata pepatah: Filem adalah refleksi kehidupan. Sepower manapun Sirius black dalam Harry Potter, akhirnya mati jugak walaupun ianya filem fantasi.

Cukup 5 dahulu kot. Tengah mengantuk dan exhausted sebab minggu cuti Aidiladha macam tak cuti. Ataupun memang saya tidak bercuti? Minggu ini perlukan rehat. Lalala~


Dapatkan Buku Percuma Di Sini!

0 penghinaan diterima:

 

License

This blog by Muhammad Hafiz Adam is official website of Creative Designer and licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial 2.5 Malaysia License.

You're free to Share (copying, distributing and transmitting) and to Remix (adapting the work) under the following conditions:
a) Attribution;
You must attribute the work by linking back to this blog pr anything similar (but not in any way that suggests that I endorse you or your use of the work).
b) Noncommercial;
You may not use this work for commercial purposes.

Categories

~AkuDarahAnakMalaysia~ Copyright © 2009 Community is Designed by Bie Blogger Template